SyafiqahShafawiza . I'm in love with My Girls . What will survive of us is love

at last !

yayy..akhirnya..ape yg aku tunggu2 dari form one,menjadi kenyataan ! ahakz..tapii sagatlah menyeksakan..sanggup bertahan semata2 nak cantik..mcm tak berbaloi jee = =" tapi xpelah,dah jenuh aku tunggu dr form one,ni dah dpt,bersyukurlah..nak tau ape ?

taraaaa !!

gigi besi !

proses nye sangat2 lah lambat & amat menyeksakan..ni gambar baru kelua dr klinik pergigian Buntong..exited sgt,terus tangkap gambar..mase ni tak rase lagi azabnye..dah balik rmh,nak mkn..ouchh ! sakit gilaaaa ! rasenye lepas ni aku mkn bubur je la kot..tak tahu lah aku..dah la mcm monster,huduh gilaa..bersabar ye eqa,sabar..nak cantik kan ? nanti dah bukak boleh senyum sesuke hati..kannn ? 

0 comments: