SyafiqahShafawiza . I'm in love with My Girls . What will survive of us is love

seminar HTML5 !

hyeee..hari ni kami ade seminar HTML5..seawal 5a.m kami bertolak dr ipoh ke KL..okayy im driving..ALONE ! sbb ckgu tidur berdengkur,leha pun tido jugak..berhenti rehat kat tapah sbb nak solat subuh,then gerak terus..ehh lupa nak cerita..before tuu,sy dpt text dr nana berbunyi " ika,aku rase aku blakang kamu kot " HAHAHA..xboleh nak bls sbb tgh drive..mcm pelik jugak en ? tp xpelah..tiba2 ade kereta unser potong,dlm hati,aishh..mcm kenal kereta nih..haaa ! nana ! aku pun kecoh lahhh dok cita kt ckgu,tu nana tuu nana..haha..ckgu pulakk buat akai tak tau..nana mana ? haish..nana yg suke nyanyi lagu barneyy tuu ckgu oii..haha..aku pun drive je lahh smbil sembang2,sampai kat tapah,nana pun berenti jugak..apa lagiii..berborakk sakan lah kami..haha..lamaaaa tak jumpaa tuuu.rindu gilaaa !

missyouuu nana !

okay,lepas tuu terus gerak ke kl,aku drive lagi..err..sampai lahh kat tol exit KL,baru kejut ckgu,sbb xtau jln..hihi..sampai2,dlm pukul 8.15,siap cari parking semua,kami pun naik lah apa ? tower 2,level 29 ? haaa..tuu dia..sesat larat kami ! haha..dok naik turun,naik turun ja..haha..akhirnya sampai jugak lah dpn office si Microsoft nih..ouhh lupa..seminar kami ni anjuran Microsoft ! sampai2,kami plg awal tuuu..apa lagi,tgkap2 gambar lah duluuu !





okayy,lepas tuu kami lunch KFC ! err..aku mmg tgh kelaparan masa tuuu kann..aku makan mmg tak ingat org dah..haha..


tgh dgr seminar ! yayy ! i'm good in listening ! HAHA xD

balik tuu,cikgu drive dr KL sampai ke ipoh ! haha..aku malas ! 

okayyy last ! malas dah nak merepek..

nahhh ! tiket parking kami RM23.00 !!!


The end ~



0 comments: