SyafiqahShafawiza . I'm in love with My Girls . What will survive of us is love

makan HATI

kau tak pernah perasan kan ? kau cuma tahu nak marah aku,salahkan aku. tapi tak pernah cuba nak faham aku. Terima kasih lah buat aku mcm tunggul kayu yg tak ada hati perasaan semua. mmg aku je yg kena jaga hati kau. kau tak payah tahu hati aku hancur mcm mana. bila aku buat apa2,ade je benda nak buat kau marah kan ?


aku penat dgn semua benda ni. penat ! letih kau tahu ? kau kalau benci sgt dgn aku kau boleh cakap terus terang. jgn ingat apa yg ada dlm hati kau tuu org boleh faham. apa salah aku,kau boleh LIST kan sekarang ! penat lahh penat. hati kau je aku kena jaga. hati aku semua org tak jaga. Selamat Tinggal Sayang.

0 comments: