SyafiqahShafawiza . I'm in love with My Girls . What will survive of us is love

Rindu

Rindu Ayah ;(
Each time tengok kereta looks like kereta Ayah, dlm hati berharap sgt Ayah dtg sini jenguk aku. Walaupun dah sedia tahu, Ayah busy since bukak kedai =.= Hmm tapi dlm hati tetap berharap Ayah selalu dtg sini mcm before this. Selalu dtg belikan makanan. Hm Rindu Ayah. Niat hati nak balik rumah, tapi bila fikirkan assignment yg menimbun mcm bukit bukau, terpaksa lupakan hasrat murni utk pulang ke kampung (eceh kampung sgt) ! Haishh stress. Stress dgn kerja yang menimbun, stress dgn masalah yg dtg, stress dgn orang yang asyik desak mendesak. Semua benda nak kena letak dalam otak. Semua benda nak kena fikir cepat2. Please faham aku. Aku bukan robot nak buat semua benda dalam satu jangka masa yang sama. Macam mana tak stress ? Makan minum aku pun dah tak terjaga, inikan diri sendiri. Penat, Letih.

0 comments: