SyafiqahShafawiza . I'm in love with My Girls . What will survive of us is love

Manusia

Manusia. Yes dah nama pun manusia,sentiasa buat kesalahan. Kadang-kadang diri sendiri tak sedar yg kita melakukan kesalahan. Tapi orang lain,laju je nampak kesalahan diri ini. Kalau aku yg bersalah, cakap ! Cakap ! tak perlu nak bermasam muka, tak bertegur sapa. Aku fikir. Ye aku fikir. Apa yg aku dah buat. Macam yg aku cakap,mungkin aku tak sedar kesalahan aku, tapi orang lain boleh nampak kesalahan aku walaupun sebesar zarah. Kalau tak suka, cakap. Aku sedar, aku perasan dengan perubahan orang sekeliling. Cuma aku malas nak ambik kisah. Aku malas nak bising. Mmg selama nih pun aku buat tak peduli je dgn org sekeliling. Yang aku kisah pasal diri aku. Diri aku dan hanya diri aku. Sudah lah. Malas nak cakap banyak berbuih mulut,buat kering air liur. Pfft !


0 comments: