SyafiqahShafawiza . I'm in love with My Girls . What will survive of us is love

Maaf

Penat. Letih. Terasa. Sedih.

Malas nak tengok kesalahan org lain. Ye, aku punca. Aku punca korg cakap macam tu. Aku punca semua. Aku punca korang buat mcm tu. Kalau bukan diri ini yg mencari masalah, semua tu tak kan timbul. Kan ? Letih nak menjaga hati orang. Selama ni aku terasa apa semua, tak pernah aku bagitahu org lain. Mmg bukan jenis aku nak share dgn orang. Maaf, Bukan nak kata tak rapat. Bukan nak kata tak sayang. Dah terbiasa. Kau tahu terasa kau je kan ? Aku tak pernah nak cakap kalau aku terasa. Aku diam. Aku akan keluar,senyap tak berbunyi. Okay. Maybe aku jenis pentingkan diri sendiri, langsung tak fikirkan orang lain. Tu yg kau cakap kan. Memang. Memang. Sudahlah. 

0 comments: